تعمیر مینی اسپرسو

تعمیر مینی اسپرسو

روش های تعمیر مینی اسپرسو و علت های خرابی آن را در سایت بپاکافه بررسی خواهیم کرد.

مینی اسپرسو چیست ؟

مینی اسپرسو ابزاری قابل حمل ، سبک و بسیار کاربردی است. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا در هر مکان و هر زمانی بتوانید اسپرسو خوش طعم و عطر خودتان آماده کنید و لذت ببرید. بهترین انتخاب برای تامین نوشیدنی های خوش طعم اسپرسو خود ، در سفرها ، کوهنوردی ها ، طبیعت گردی ها و محل کار و دانشگاه می باشد.

با کمک مینی اسپرسو یا اسم دیگر مینی پرسو می توانید بدون نیاز به برق و داشتن دستگاه های سنگین ، در هرمحلی برای خود اسپرسو حاضرکنید. این ابزار را میتوانید در کیف یا دست خود نگهداری کنید. مینی اسپرسو های باکیفیت ، قابلیت حاضر کردن اسپرسو با کرمای بالا دارد. وزن سبک و ابعاد مناسب آن ، قابلیت حمل آن را در هرجا ، فوق العاده آسان کرده است.

تعمیر مینی اسپرسو
تعمیر مینی اسپرسو و تجربه نوشیدن با طعم و باکیفیت

طرز استفاده مینی پرسو

برای  لذت بردن از نوشیدن یک اسپرسو طبیعی و دست ساز ، لازم است طرز استفاده از مینی اسپرسو را فرا گیرید. مینی پرسو با کاربرد های بی نظیر خود ، یدر حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین ابزارهای قهوه ساز است. برای استفاده و تهیه اسپرسو با این وسیله، کافیست مراحلی که ذکر می کنیم را انجام دهید.

برای تهیه اسپرسو لازم است ، از آب جوش استفاده شود. زیرا در صورت بالا بودن دمای آب نتیجه خیلی بهتری خواهید گرفت. قبل از ریختن پودر قهوه ، دستگاه را گرم کنید تا اسپرسوی باکیفیت تری را حاضرکند. گرم کردن دستگاه قبل از ریختن قهوه بدین شکل است که ابتدا آب جوش را درون دستگاه بریزید و سپس اقدام به پمپ کردن آن کنید تا آب به طور کامل از دستگاه خارج شود.

دقت داشته باشید که پودر قهوه ای که برای مینی اسپرسو استفاده می کنید؛ قهوه اسپرسو باشد. همچنین در صورتی که کار آسیاب قهوه را خودتان انجام می دهید ؛ برای تهیه اسپرسو ، متناسب با اندازه مورد نظر ، میزان آسیاب را تنظیم کنید. در صورتیکه اسپرسو شما بسیار رقیق بود؛ به معنی درشت بودن پودر استفاده شده می باشد. از طرفی اگر در مرحله پمپ کردن با مشکل مواجه شدید ، پودر قهوه شما بسیار ریز می باشد.

پس از ریختن پودر قهوه در دستگاه ، عمل فشرده سازی را به آهستگی و به میزان کم انجام دهید. همچنین فرایند پمپ کردن آب در دستگاه مینی اسپرسو ، با کمک یک دکمه انجام می شود. دقت داشته باشید ، فرایند پمپ کردن را به آرامی انجام دهید و از انجام این عمل با سرعت و شتاب زده خودداری کنید. در غیراین صورت ، اسپرسو خروجی شما کیفیت پایینی خواهد داشت.

تعمیر مینی اسپرسو
تعمیر مینی اسپرسو در هر محل

استفاده کاربری آسان

قابلیت استفاده بسیار راحت و کاربردی بدون مشکلات متعدد و نیاز به برق . برای تهیه یک اسپرسو خوش عطر و طعم مراحل زیر را انجام دهید :

  1. آب جوش را در مخزن بریزید.
  2. دکمه پمپ را فشار دهید.
  3. اسپرسو را سرو کنید.

اگر دکمه روی دستگاه را فشار دهید ، اسپرسو خارج می شود و با رها کردن دکمه خروج اسپرسو متوقف می شود. مینی اسپرسو را با روش ذکر شده داغ کنید و سپس پودر قهوه را درون آن بریزید. بدین شکل اسپرسو با کرمای ضخیم دریافت کنید.

برای تعمیر مینی اسپرسو و انواع دستگاه های اسپرسو ساز ، در سایت بپاکافه راهنمایی کسب کنید.

تعمیر مینی اسپرسو
تعمیر مینی اسپرسو قابل حمل

نحوه ساخت اسپرسو با کرما

در صورتیکه تمامی مراحل را به شیوه درست و استاندارد پیش ببرید ، کرمایی طلایی و قطور روی اسپرسو شما تشکیل می شود. اگر هیچ کرمایی روی اسپرسو شما شکل نگرفت ، اندازه پودر قهوه و نوع آسیاب آن مناسب نیست. دقت داشته باشید که اگر تفاله نهایی پودر قهوه شما خشک باشد به این معنی است که آسیاب شما خوب بوده است.

نحوه تمیز کردن مینی اسپرسو

پس از تمام شدن کارتان با دستگاه مینی اسپرسو ، لازم است شستشویی روی آن صورت بگیرد. این راه کمک می کند قطعات آن خراب نشوند و رسوب مواد در آنها مشاهده نشود. در غیر این صورت به تعمیر مینی اسپرسو نیاز پیدا خواهید کرد. قطعات این وسیله به راحتی از یکدیگر جدا می شوند و امکان تمیزکاری ساده تر را در اختیار شما قرار می دهند.

  1. شستشوی ساده و آبکشی درون مینی اسپرسو
  2. پر کردن مخزن آب و پمپ کردن آن برای شستشوی تمامی بخش ها

یکی از مشکلات دیگری که ممکن است برای این ابزار رخ دهد ، خرابی و عدم کارکرد دکمه پمپ و فشار پمپ شدن آب درون آن خواهد بود. مینی اسپرسو ، با قدرت و قابلیت های کاربردی و مناسبی که دارد بسیار کارامد می باشد.

ویژگی های مثبت مینی پرسو

جنس و متریال به کار رفته شده در قطعات این وسیله بهداشتی و باکیفیت هستند. این وسیله مناسب افرادی است که زمان های طولانی را در محل کار سپری می کنند. اگر در محیط زندگی خود جایی برای دستگاه های اسپرسو ساز بزرگ و جاگیر ندارید ؛ مینی اسپرسو به شما توصیه می شود. جهت تعمیر مینی اسپرسو نیز ، بپاکافه در خدمت شما است. یادتان باشد کیفیت قهوه استفاده شده در دستگاه های اسپرسو در عمر و سلامت مینی پرسو تاثیر می گذارد.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *